Ensinnäkin, ihan hullua vauhtia vierähti viikko, se ois joogan aika taas ihan just! Ja huh, päivät katosi, jäi joogailut himassa vähän väliin. Tyhmä minä, itselleen voi myös ottaa aikaa. Nyt alkaakin ei:n sanomisen opettelu, tosissaan. Ja tästä syystä kirjoitinkin kalenteriini tyhjälle lauantaille (siis tän vkon) "Koti". Se meinaa, että on koti- ja minä-itse-aikaa sekä minä-ja-mies-aikaa. Ei siis kotitöitä, vaan kotioleilua. Nam!

 

Katumusharjoituksia suoritamme taas kerran iloisesti purkaen. Pohdiskelin tovin jos toisenkin äsken, kun huomasin aloittaneeni nutun toisen hihakohdan nurjalta, elikkäs värinvaihtokohdassa näkyy se kerros, jolla väri on vaihdettu. Ja olin siis tehnyt tuon noin 6 cm tätä jo eteenpäin. Mietin, että kelpaako tämä tällaisenaan vaiko eikö. Afrikan lapselle, ja varmasti ihan Suomenkin lapselle tuo olisi kelvannut varmasti oikein hyvin. Mutta ei, ei minulle. Pitää saada nättiä aikaan, ja purkaa ainakin kaikki kohtalaisen ajoissa huomatut virheet. Jos olisin ehtinyt neuloa sen 22cm eteenpäin, en olisi enää purkanut. Nyt kuitenkin puretaan, ja taas päästään neulomaan reipasta aina oikein-neulosta. Kivaa. :) (Lisään kuvat joogan jälkeen sitten.)

Edit. LOL, purin väärän puolen!!! Kihihii, eli toinenkin puoli purkuun, uujee. Jää kuvan näyttö huomiseen, eli nyt NCIS ja uudelleen neulontaa, namnam. :D (Onneksi on hyvä päivä, niin ei ees ketuta, lähinnä vaan huvittaa.)